بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست
سرخط خبرها

برخورد زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر| سه نفر کشته شدند (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۴۲۰۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
برخورد زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر| سه نفر کشته شدند (۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه بر اثر برخورد خودروی سواری زانتیا با شتر در محور بزمان_ایرانشهر سه نفر جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا میربهاءالدین با بیان این خبر اظهار کرد: بامداد امروز وقوع یک حادثه برخورد خودرو با شتر در محور بزمان-ایرانشهر به جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر گزارش شد، این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور بزمان- ایرانشهر به وقوع پیوست که فوت سه سرنشین از این خودرو را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: سه مصدوم حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و با رها سازی فوتی ها ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه بامداد این عملیات پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات یک تیم امدادی از پایگاه امداد ونجات جاده ای بزمان به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->